Bestellen & Verzenden
Bestellen & Verzenden
Wij kunnen onze producten tegen een eerlijke en scherpe prijs aanbieden, omdat we de producten direct verzenden vanuit onze leverancier. Hierdoor besparen we veel geld op transport, voorraadkosten, pak- en verzendkosten. Zo koop jij onze producten tegen een eerlijke prijs!
Omdat wij onze producten direct vanuit de leverancier verzenden, hebben we een levertijd van ongeveer 7-12 werkdagen.
BELANGRIJK: Net als vele andere webwinkels, zijn wij ook extra druk en kunnen er vertragingen voorkomen door COVID-19 uitbraken. Houd dit dus in de gaten wanneer je iets bestelt. Uiteraard doen wij ons uiterste best om het product zo snel mogelijk te verzenden!
Altijd GRATIS verzending
Wij betalen de verzending van elke bestelling. Elk product wordt 100% GRATIS bij jou thuis bezorgd. Hiervoor is geen minimaal bestelbedrag vereist.
Volg je bestelling
Als je bij ons een bestelling hebt geplaatst, kun je de bestelling volgen via een persoonlijke tracking code. Deze code ontvang je via de mail nadat je een bestelling hebt geplaatst. Je kunt je bestelling volgen via onze tracking partner ParcelsApp.
Klik hier om je bestelling te volgen
Heb je vragen over je bestelling?
Heb jij vragen over je bestelling? De kans is groot dat je niet de enige bent met dezelfde vraag. Daarom hebben wij een FAQ pagina gemaakt, waar we veel gestelde vragen hebben beantwoord. Zit jouw vraag er niet tussen? Stuur dan een mail naar info@alohalifeshopping.nl
Is je pakket kwijtgeraakt?
Het komt bijna nooit voor, maar toch kan het gebeuren dat er soms iets misgaat bij het verzenden. Als jouw bestelling is kwijtgeraakt, helpen we jou graag en sturen je het pakketje op nieuw op. Als het niet mogelijk is om het pakketje opnieuw te versturen, krijg je van ons een cadeau kaart van de waarde van de bestelling. Laat het ons weten als jouw pakket is kwijtgeraakt volgens de tracking link. Wacht het bericht van onze tracking partner eerst af voordat je actie onderneemt!